خیلی وقته 🦭 من از قبل با لباس بافتنی راحتم حال همه شما چطوره؟ متاسفم که نتونستم انجامش بدم🦭این عکسی است که در اوایل بهار گرفته شده است، زمانی که من کمی در راه فصل 2 بودم از "الیور سگ، (خوش!!) کونو بومادران"🦭 کمی راز نوستالژیک. چهره من روز گذشته برای مدتی به خانه پدر و مادرم برگشتم و از اینکه برادر کوچکترم بزرگ شده بود بسیار تعجب کردم. عمودی تر از زمانی که قبلاً او را ملاقات کردم. نمی توانستم آنها را از هم جدا کنم و صدای آنها پس از تغییر دقیقاً یکسان به نظر می رسید ، بنابراین بارها بود که فکر می کردم پدرم است اما معلوم شد که برادر کوچکتر من است. واقعا ازش متنفرم تونستم فرار کنم🦭 ولی وقتی به زیارت قبر رفتم مادربزرگم و بقیه به من مقدار زیادی خرمالو قابض و سوشی تربچه دادند که با شوچو شیرین شده بود، پس اگر گربه ها دوستش نداشته باشند اشکالی نداره🦭 هنوز بدون یادگیری ماشین مادرم را لمس می کنم. با راهنمایی پدر و مادرم یک علامت مبتدی خریدم و تمرین رانندگی کردم. من 22 سال دارم. با روحیه خوب به سمت زمستان می روم. آهان، در واقع رفتم گشت و گذار در توکیو با برادر کوچکترم در تابستان، پس لطفاً اجازه دهید زمانی که Utsurun را در آن زمان توسعه دادم به اشتراک بگذارم...

آپدیت اینستاگرام مینامی


+ خبر های جدید از بالا به پایین قرار می‌گیرند